Ασφάλειες κατοικίας
Καλωσορίσατε στο
“ΚΤΗΜΑΤΟΜΕΣΙΤΙΚΟ ΞΥΠΟΛΙΑΣ”!
ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
Στη σημερινή εποχή, με τις δύσκολες οικονομικές καταστάσεις που βιώνουμε καθημερινά, δεν υπάρχει το παραμικρό περιθώριο για απώλειες των περιουσιακών στοιχείων μας, από το πιο μικρό και φτηνό μέχρι το μεγαλύτερο που μπορούμε να έχουμε στη ζωή μας, δηλαδή το σπίτι μας, ή το επαγγελματικό μας ακίνητο.
Λαμβάνοντας όλα αυτά υπ’ όψιν μας, μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις στα κυριότερα ερωτήματα που μπορούν να προκύψουν στην ασφάλεια ακινήτων.
1. Πότε πρέπει να προχωρήσω σε ασφάλεια κατοικίας και ειδικότερα για κλοπή ή διάρρηξη;
2. Ποιο είναι το συγκεκριμένο κόστος για ασφάλεια κατοικίας;
3. Ποιο είναι το μικρότερο χρονικό διάστημα που μπορώ να έχω τη συγκεκριμένη ασφάλεια;
4. Με τι κόστος καλύπτω τα αντικείμενα αξίας που έχω στο σπίτι μου;
Με κόστος αντικατάστασης. Να σημειώσουμε ότι για την καλύτερη εξασφάλιση του ενδιαφερόμενου τα αντικείμενα αξίας άνω των 1.000 ευρώ πρέπει να δηλωθούν ξεχωριστά στο ασφαλιστικό συμβόλαιο.
5. Τι καλύπτει μια τέτοια ασφάλεια (ποια αντικείμενα, φθορές, κ.α.); Με ποιο επιπλέον κόστος μπορώ να ασφαλίσω και για άλλα γεγονότα το σπίτι μου;
Καλύπτει από πολλούς το περιεχόμενο δηλαδή αντικείμενα για το ποσό που θα ορίσουμε και πλήθος φθορών στην οικοδομή του σπιτιού μας ανάλογα με τις ανάγκες μας. Στην ασφαλιστική αγορά γενικά, αλλά και στην εταιρεία μας ειδικότερα, υπάρχουν πλήθος προγραμμάτων προσαρμοσμένα στις προσωπικές ανάγκες του ενδιαφερόμενου, στην αξία του σπιτιού του και των αντικειμένων του, αλλά και στις οικονομικές του δυνατότητες.
6. Τι πρέπει να προσέξω στους όρους της;
Οι όροι της ασφάλισης της κατοικίας μας είναι καλό να είναι ξεκάθαροι χωρίς ψιλά γράμματα και να είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι καλύπτουν τις ανάγκες μας. Για κάθε θέμα που μπορεί να έχουμε αμφιβολία, καλό θα είναι να το διευκρινίσουμε με τον ασφαλιστή μας. Να θυμόμαστε πάντα ότι η σωστή συμπλήρωση της πρότασης της ασφάλισης σπιτιού μας είναι σημαντική, ώστε αν προκύψει οποιαδήποτε ζημιά να λάβουμε και τη σωστή αποζημίωση. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να θυμόμαστε ότι ο ασφαλιστής μας είναι συνεργάτης μας και θέλει μια επιτυχημένη συνεργασία και έναν ικανοποιημένο πελάτη.